Húsvéti ablak dekoráció varrás

Húsvéti ablak dekoráció varrásával bizonyíthatod, hogy nemcsak a fűben lapulhatnak meg hímes tojások, hanem akár az ablakban is. Igaz, ezek textíliából és vatelinből készülnek, mégis fokozzák az ünnepi hangulatot.

Ennek a darabnak az elkészítéséhez csak egyenes öltéseket használunk, ha még nem értesz a varráshoz, akkor keresd ingyenes otthoni varrótanfolyamot vagy otthoni azonnali gyakorlatot adó Varrás Kezdőknek 1 varrótanfolyamot.

Húsvéti ablak dekoráció hozzávalók:

Tojásokhoz és csibékhez kétféle színű karton textília
Töltőanyag (vatelin, vlies, vagy ami otthon akad)
Damil a felfűzéshez

Húsvéti ablak dekoráció szabásminta:

A csibe szabásminta (1. fotó) már varrás szélességet is tartalmazza (keskenyen tűzzük), a tojás szabásmintájára hagyd rá a varrásszélességet (kb. 0,7cm). 14 db tojásnak mindkét és a 8 csibéhez először csak az egyik oldalát szabtuk ki (2. fotó)Húsvéti ablak dekoráció varrás:

1. Varrd fel a kivágott madarat a vatelinre 0,1cm szélesen. (3-4.)
2. Vágd ki és varrd fel a madarat az anyagra a másik oldalán is (5.)
3. Vágd ki körben (6)
4. Varrd össze a két, különböző anyagú tojás negyedet. (7.)
5. Hajtsd szét a varrásszélességeket (8.)
6. Varrd össze a két fél tojást szint színnel szemben, egyeztetve az illesztésnél, kis forgató nyílás kihagyásával. (9.)
7. Hajtsd szét a varrásszélességeket, amennyire lehet, és forgasd ki a tojást, tömd ki, majd apró öltésekkel varrd be kézzel a forgatónyílást. (10-11.)
8. Fűzd fel a kész tojásokat és madarakat (12-13.)
9. Fűzd fel, és készen is van a húsvéti ablak dekoráció! (14-15.)

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Fotók nagyításához kattints a képre:

Kapcsolódó cikk: húsvéti dekoráció varrása >>>

4 hozzászólás

  1. KEDVES KATA,örülök ,hogy rátaláltam erre a blogra,így minden alkalommal tanulhatok valami újat.Végzettségemet tekintve egészségügyi nővérként dolgoztam 40 évig.Gyermekkori álmom volt hogy valamilyen fokon elsajátítsam a szabás-varrás tudományát, először babáimat csinosítottam később magamat,most pedig az unokáimnak találok ki dolgokat.Elnézést a sok szövegért.
    A húsvéti ablak dísz nagyon tetszik szeretném én is elkészíteni.

    Köszönettel és tisztelettel Horti Bori Zentáról.

    • Kedves Bori,
      nagyon örülök, amikor ilyen lelkes olvasókkal találkozom, és sok sikert kívánok az ablakdíszhez és a többi munkádhoz! Ha lesz róla fotód, szeretettel várom!
      Szigeti Kata

  2. Kedves Kata! hogyan tudom kinagyítani a képet? Ha rákattintok újra betölti az oldalt, de mást nem csinál. 🙁