Húsvéti nyuszi varrás

A húsvéti nyuszi varrás kezdőknek sem okozhat gondot, mert Kata olyan fazont talált ki, amivel nem kell sokat bíbelődni. Varrd meg te is!

Néhány egyszerűbb varrási művelettel elkészítheted te is a húsvéti nyuszit, ebben segíthet ingyenes online varrótanfolyamunk, vagy a továbblépéshez szükséges otthoni Varrás Kezdőknek gyakorlati varrótanfolyamunk.

Húsvéti nyuszi varrás hozzávalók:

A húsvéti nyuszi varrás kellékeiben nemcsak textília, hanem papír is szerepel, a nyuszi vegyes alapanyagokból készült:

Kartonpapír a kúp alakú testhez és a fülekhez
Textíliából kb. 24 x 24 cm a fejnek, és kb. 10 x 20 cm a fülnek, karnak
Hímzőfonal a nyuszi szemének, orrának
Töltőanyag (vatelin, vlies, vagy ami otthon akad)
Vattakorong a farokhoz

Húsvéti nyuszi varrás, a szabásminta:

Szabásmintát lásd az 1. fotón, ezt ki is nyomtathatod! Szabd ki ennek alapján a kartonból a húsvéti nyuszi testét, és 2db-ot a fülnek. A textíliából szabj 4 db fület, adj hozzá varrásszélességet is, és 4 db-ot a kar szabásmintája alapján, ehhez is hozzá kell adni a varrásszélességet.

Húsvéti nyuszi varrás lépései:

1. Vágd ki a törzset a megadott minta alapján, majd ragaszd össze kúp alakká (1-2. kép)
2. Varrd össze a karokat, és hagyj ki néhány centimétert kiforgató nyílásnak. (3 kép)
3. Forgasd ki a karokat, és tömd ki. (4. kép)
4. Varrd össze a füleket és forgasd ki. (5-6. kép)
5. A kartonpapírból kivágott fülformát tedd bele az összevarrt fülbe. (6. kép)
6. A forgatónyílást varrd össze kézi öltéssel. (7. kép)
7. A fejet ráncold be és tömd ki. (8. kép)
8. Varrd fel a füleket először hátra hajtva, apró öltésekkel, kézzel, majd elölről is varrd rá, és így már be is állíthatod, hogy hogyan álljon a fül. (9-10. kép)
9. Azután hímezd ki az arcot. (11. kép)
10. Rögzítsd a karokat a fej alá néhány öltéssel. (12. kép)
12. Rögzítsd a fejet is a kartonhoz, úgy, hogy a fej összehúzása a kúpba kerüljön.
Használhatsz ragasztót, de néhány öltéssel össze is varrhatod körben. (13-14)

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Fotók nagyításához kattints a képre:

Kapcsolódó cikk: még több húsvéti dekoráció

Szólj hozzá

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>