Karácsonyfadísz készítés házilag

Következő képes varrótanfolyam témája karácsonyfadísz készítés házilag. Kezdjük a sort egy csillag karácsonyfadísszel, amit pillanatok alatt megvarrhatsz, csak egy kis maradék anyag és vatelin kell a kezed ügyébe.

Az ingyenes varrás leckékből tanulhatsz alap varrás fortélyokat, ha kezdő vagy.
Az anyag színe lehet másmilyen is, fő a kreativitás. A varrás ezzel a darabbal igazán könnyű kezdőknek, ráadásul ékes bizonyítéka lesz a varrástudásodnak. A szabásmintát megtalálod lejjebb, de magad is rajzolhatsz tetszőleges méretűt. A megvarráshoz csak egyenes öltéseket használunk.

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Csillag karácsonyfadísz készítés, a hozzávalók:

Maradék aranyszínű (vagy más színű) szatén kelme, és némi vatelin, akasztónak min. 12 cm hosszú vékony szatén szalag.

Csillag karácsonyfadísz készítés, a szabásminta:

A csillag kész mérete 10 cm, a szabásminta már a varrás szélességet is tartalmazza és megtalálod lejjebb, a képek között. (Szabásminta fotó) Egy csillagocskához először csak egy csillagformát szabj ki.

Csillag karácsonyfadísz készítés a varrás menete:

1. Varrd rá a selyemből kivágott csillagformát a vatelinre, és utána vágd ki a vatelinből. (2. kép)

2. Az akasztót tedd a két anyagréteg közé és varrd fel a kivágott vatelines csillagot a másik kelmére (3. kép)

3. Vágd ki a selymet utólag (4-5. kép)

4. Készen is van, az elkészítési idő kb. 10-20 perc! (6. kép)

Nagyításhoz kattints a képre:

Kellemes alkotást kívánunk!