Varrás oktatás online formában

Neked ma már nem kell elbarangolnod sehová sem, ha meg akarsz tanulni varrni, hiszen a varrás oktatás online formában is elérhető, hála a technika fejlődésének. A mi tananyagaink speciálisan a varrás oktatás online igényeit kielégítve születtek, így a legjobban akkor jársz, ha velünk kezded el a varrásfortélyok elsajátítását!

Varrás oktatás online – az alapok

Az alapokat tökéletesen elsajátíthatod képes és videós tananyagainkból, a Varrás Kezdőknek 1. oktatóanyagból, amelynek első részét ingyenesen hozzáférhetővé tettük azért, hogy kedvet kapj az otthoni tanuláshoz. Az ingyenes alapozó varrás oktatás online leckéit ide kattintva éred el. A második rész, vagyis a Varrás Kezdőknek 1. leckéi tartalmazzák a varrás “oroszlánrészét”, ezért ha tényleg szeretnél biztos alapokkal rendelkezni, akkor szükséged lesz rá.

Emellett számtalan varrás leírás is segít a tanulásban, amelyek közül a jobboldalon a “Varrás leírások, tippek” menüpontban válogathatsz.

Varrás oktatás online szabásról és anyagismeretről

Az egyik legnagyobb mumus nem a varrógép működése ám, hanem a szabás! Na de ezt nem azért írjuk, hogy elvegyük a kedvedet, hanem azért, hogy emlékeztessünk arra, hogy a jól megírt és elkészített online tananyagok olyan alapot adnak neked, amitől a mumusok pillanatok alatt szertefoszlanak!

Ezért alkottuk meg a Szabás Varázslat online szabás tanfolyam képernyővideós verzióját, mert tudjuk, hogy ahhoz, hogy magabiztosan és higgadtan nyírj bele az alapokba, szükséged van erre az alap tudásra.

Az anyagismeretedet is érdemes bővítened, és nem is akárhogyan: a hazai varrás oktatás online területén csak nálunk találsz olyan, egyedülálló módon összeállított anyagismeret oktatócsomagot (katt ide), ami a kezdő varrás tudás szempontjai szerint, a nulláról indulva avat be az anyagok világába, miközben folyamatosan megtanítja Neked az anyagokkal való bánásmódot, és ehhez kapcsolódóan a varrási trükköket. Ráadásul tőlünk AJÁNDÉKBA megkapod, és nem kell érte fizetned sem!

Hogyan zajlik a varrás oktatás online?

Ugye neked sem mindegy, hogy a családi és magánéleted rovására végzel-e el egy varrótanfolyamot, avagy sem? Na látod, éppen ezért az egyik legjobb döntés az, amikor nem függve másoktól elindulsz azon az úton, aminek a végén sok-sok általad kitalált és megvarrt ruha, lakásdekoráció, használati eszköz kerül ki a kezeid közül.

Éppen ezért az oktatóanyagok vagy postán vagy interneten keresztül érkeznek meg hozzád, és bármikor elkezdheted a tanulmányozást, egyedül te szabod meg az idődet. Ma már sokkal nagyobb szabadságod van a tanulásra, és ezt a szabadságot az online varrótanfolyamaink tökéletesen biztosítják számodra!