Díszpárna huzat varrás kezdőknek

Tökéletes ajándékötlet egy ilyen díszpárna huzat, varrás tekintetében pedig mis sem egyszerűbb. Megvarrhatod akár a szüleidnek, akár más szerettednek is, és roppant egyszerű elkészíteni. A díszpárna huzat varrás kezdőknek is garantált sikerélmény lesz.

Csak egy kis maradék textíliára van szükség, és vagy egy néhány száz forintért vásárolt párnahuzatra, vagy egy magad varrta párnahuzatra. Mi most egy készen vett díszpárnahuzatra dolgoztunk, pontosabban rávarrtuk a betűket. A varrás módja a következő volt.

Az ingyenes varrás leckékből tanulhatsz alap varrás fortélyokat, ha pedig komolyabban szeretnél megtanulni varrni, akkor nézd meg a 9 hetes kezdő varrás tananyagainkat.

Díszpárna huzat varrás, hozzávalók:

Egy kész párnahuzat, maradék anyagok a szívhez és a betűkhöz, ragasztós közbélés a rátétek alá.

Díszpárna betűk szabásminta:

A díszpárna huzat varrás elengedhetetlen kelléke a betűk formája, szabásmintája, ami jelen esetben már a varrás szélességet is tartalmazza. A betűk 8 cm magasak, a szív pedig kb 13 cm, de tetszésed szerint igazíthatod őket. (1. fotó- sablon)

Díszpárna huzat varrás:

1) Ragaszd alá a szív és a betűk anyagát ragasztós béléssel. (1. kép)
2) Rajzold elő a betűket a ragasztós bélésen. Ügyelj rá hogy az aszimmetrikus betűket fordítva kell előrajzolni, hogy a színéről megfelelő legyen majd. (2. kép)
3) Vágd ki a betűket és a szívet is. (3-5. kép)
4) Rendezd el a szívet és a betűket a kívánt alakzatban és rögzítsd őket a párna felső rétegéhez. (6. kép)
5) Varrd rá a rátéteket cikk-cakk öltéssel a párnára. Ennek a hogyanját megtalálod a Varrás Kezdőknek szóló csomagunk leckéiben is. (7. kép)
6) Készen is vagyunk! (8. kép)

Milyen feliratot készíthetsz még a párnára? Például:

Mama, Papa, Cicus,  Anyus, Tesó, Hugi, “Öri Bari”, Bátyus… Ha elkészültél vele, küldj fotót, és máris felkerülsz az olvasóink varrta rovatba!

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Nagyításhoz kattints a képre:

Kapcsolódó cikk

Ovis ágynemű huzat varrás >>>

Még több párna varrás >>>