PRÉMIUM varrásoktató csomag =

varrás + szabás + textíliák + bónusz oktatóanyagok kezdőknek!

    Kedvezmény még eddig:
  • nap
  • óra
  • perc

premiumcsomag

Keltsd végre életre a varrógépedet és az anyagodat, segítünk!

  • A varrás és szabás alapvető fogásainak elsajátítása A-Z-ig
  • Otthonról, érthetően tanulhatsz a gyakorlatokkal tűzdelt tananyagokból
  • Ha nincs időd, vagy macerás az időbeosztásod, akkor ez való Neked
  • A saját tempódban haladhatsz
  • Bármikor előveheted és tökéletesen felfrissítheted vele a már meglévő tudásodat, vagy új dolgokat tanulhatsz belőle

KataA Varrósziget 2010 májusban nyitotta meg kapuit, és alig egy év leforgása alatt a varrós blogok és varrótanfolyamot kínálók között kiemelkedő népszerűségre tett szert. A honlap alapítója Szigeti Kata, kreatív alkotó és tanár, ő az, aki kreatív ötleteivel ellátja és irányítja a Varrósziget csapatát. Az elmúlt évek során a Varrósziget országszerte lelkes hobbi varrónők tucatjait indította útjára kurzusai segítségével.
Most egy kosárba csomagoltuk három varrótanfolyamunkat és hozzátettünk máskor nem hozzáférhető varrás fortélyokat, ami az alapoktól a profibb technikákig lépésről-lépésre vezet végig az úton, hogy Te lehess a saját divatterveződ!

1) Varrás oktatócsomag

Varras_kezdoknek

  • Tartalom:
  • A népszerű alapozó varrótanfolyam egyben, valamint annak folytatása: 
    1. varrógép befűzése
    2.-3. orsózás, orsó behelyezése, kivétele
    4-7. alsószál felhozása
    8. varrógéptűk
    9. anyagismeret
    10. varrógép hibák kivédése
    11. egyenes öltések képzésex
    12. varrat eldolgozások
    13. ráncolás készítése
    14. hagyományos gomblyuk készítés
  • II. rész:
    1.
    Trükkök az elinduláshoz, vagyis az orsózáshoz, felsőszál befűzéshez, xcérnacseréhez
    2. Mikor milyen tűt használj, beleértve az ikertűket is, és hogyan helyezd őket üzembe?
    3.- 4. Mikor használj cikk-cakk öltést, mikor egyenest, és mikor milyen hosszút és sűrűségűt,
    Més hogyan varázsold elő a gépedből őket (hosszú öltések, dísztűzés, rövid és széles cikk cakk öltések, gumi bevarrás)
    5 – 6. Hogyan használd díszítésre a zsinórozást, és a rátéteket pl. ruhára, rátétek készítése házilag…
    7. Mitől olyan fontos a varrásszélesség, és hogyan készíthetsz girbe-gurba Mhelyett xegyenes széleket?
    8. Hányféleképpen tisztázhatod az anyagszéleket melyiket érdemes választanod és hogyan lesz szép?
    9 – 10. Miért nem mindegy, hogy hogyan varrsz össze két anyagot, és mikor válaszd az egyirányba és mikor a kétirányba vasalt varrásszélesség elkészítését?
    11. Egy mágikus összevarrási mód
    12 – 13. Hogyan varázsolhatod tündöklővé a széleket ferdepánttal, és melyik felvarrási módját válaszd?
    14 – 15. Hogyan hajtsd fel bárminek az alját (pl. függöny vagy terítő), Mmekkorát hajts fel, és hogyan fordulj szépen a sarkoknál?
    16. Hogyan készíts övpántot és mit készíthetsz el még ezzel a technikával?
  • + nadrág felhajtás: Mennyit hajts fel a nadrág aljából és hol vágd el? Hogyan végezd a felhajtást? Mennyit engedj le a nadrág aljából? Tippek a bontáshoz, a leengedett szár felhajtása.
  • + nadrág leengedés: Nadrág szárának toldása: mennyit toldj bele, hogyan xszámold ki az anyagszükségletet, és hogyan varrd fel a toldást?
  • + strandtáska szabásminta és képes varrás leírás
  • + rolós függöny szabás és képes varrás leírás
  • + tornazsák szabásminta és képes varrás leírás
  • Minden leckében házi feladatok,
  • 32. lecke (pdf) + 3 szabásminta varrás leírással (pdf.)
  • A tananyagot Pdf dokumentumban találod meg, mindent akár ki is nyomtathatsz.

 

2) Szabás oktatócsomag képes videókkal

szabás varázslat premium sales

Szabas_varazslat

  • Tartalom:
    1.
    Hogyan néz ki egy szoknya, nadrág, blúz, egyberuha, derékpánt, ujja, gallér, kosztümkabát szabásmintája
    2. Mindegyiket végig elemezzük
    3. miként szabd ki ezeket jól és pontosan, mégis könnyedén az anyagodból
    4. hogyan helyezd át a mellformázót a blúz szabásmintán és milyen variációk vannak erre
    5. hogyan értelmezd könnyedén a divatlapok szabásmintáit és egy egyszerű módszer, ami alapján el tudod dönteni, hogy milyen alkatrészekből épül fel az adott ruhadarab
    6. mit mutatnak neked a szabásminták jelölései és miért fontosak és hogyan igazodj ki a kusza vonalak között
    7. hogyan találod meg a saját méretedet a divatlap szabásmintái közül és mit tehetsz, ha egyszerre két méretbe is beletartozol
    8. hogyan másold át a divatlapok szabásmintáit a saját méretedre még akkor is, ha a Tiéd egyik méretbe sem passzol
    9. Elmondjuk és látni is fogod, hogy szabáskor mennyi varrásszélességgel dolgozz, mennyi felhajtásra lesz szükséged;
    10. hogyan használd a szabásmintáidat az anyagodon ahhoz, hogy egyik se végezze a kukában
    11. Megmutatjuk, hogyan kell az anyagra helyezned a szabásmintákat. Több variációt is megtanulsz!
    12. Bemutatjuk a szabás folyamatát is: lépésről-lépésre végigvezetünk a szoknya, blúz, körszoknya, egészruha, ujja, galléra és övpánt kiszabásán
    13. Egy fejkendő és egy női kötött tunika konkrét példáján keresztül kétféle módját ismertetjük meg annak, hogy hogyan szabhatsz ki egy meglévő ruhadarab alapján egy ugyanolyan másikat.
    Ezen kívül még megtudod azt is, hogy hogyan kerüld el a szabáskor elkövetett leggyakoribb hibákat, és komplett tudást kapsz a szabásról, így a fejedben áll össze minden apró részlet egységes egésszé
  • + tunika varrása lépésről-lépésre, képes videóban és nyomtatható képes leírásban
  • + szabásminta és videós varrás útmutató: divatos fejkendő lépésről-lépésre, pdf + képes videó
  • + képes magyarázó füzet az anyagszükséglet kiszámításáról, benne további felfektetési variációk, és spórolási tippek (pdf.)
  • + képes videó a körszoknya szabásminta elkészítéséről részletes magyarázatokkal és nyomtatható füzettel. A videó segítségével te magad is képes leszel megszerkeszteni háromféle körszoknyát.
  • A tanfolyamnak nem része a szabásminta szerkesztés (kivéve a körszoknyát), de megtanuljuk a divatlapok szabásmintáinak kombinálását, így a saját méretedre alakíthatsz egy-egy divatlap szabásmintát!
  • 15 képernyővideó + 14 képes oktatóanyag (pdf) + 1 szabásminta (pdf)
  • A képernyő videókon kívül mindenhez kinyomtatható írásos anyagokat is kapsz!

3) Anyagismeret oktatócsomag

Kelme

  • Tartalom:
    1. Mit szeretnél készíteni? Az anyagválasztás szempontjai
    2. Milyen évszakra szánod a megvarrandó holmit és milyen esésű legyen a kelme?
    3. Szövetek és kötött anyagok – mi a különbség és melyiket mikor használd?
    4. Az összetétel: pamutból vagy műszálasból varrj?
    5. Eltévelyedés ellen – melyik anyagnak mi a neve, vagyis a kelmék kereskedelmi megnevezése.
    6. Milyen ruhadarabhoz milyen típusú, összetételű és szerkezetű kelmét válassz? (nadrághoz, blúzhoz, blézerhez, öltönyhöz, alkalmihoz, stb, háztartási textilekhez, ágyneműhöz, lakásdekorációkhoz stb)
    7. Kelme kiválasztása lépésről-lépésre
    8. A leggyakoribb textíliák és a különlegesek,
    9. Melyik anyaghoz milyen varrógéptű és cérna illik
    10. Mikor mennyi anyagot vegyél, és hogyan kérd ezeket a méteráruboltban
  • + anyagválasztás-összefoglaló segédlet, nyomtatható (pdf.)
  • + ellenőrző munkafüzet megoldókulccsal (pdf.)
  • + vázlatok, elmetérképek a mélyebb elsajátítás érdekében (pdf.)
  • 65 oldalas, (nyomtatható), fotókkal illusztrált e-book (pdf.)

“A Kelme Beavató tanfolyam végre eloszlatott sok tévhitet az anyagokról, és rengeteget segített abban, hogy most már lássam, melyik anyag mire való, és hogyan is kell elképzelni a belőlük való varrást.” Magdi

GRÁTISZ

Ha befizetésed 4 munkanapon belül megérkezik, akkor még ezeket is megkapod ajándékba:


Nyári maxi ruha szabásminta, képes varrás útmutatóval S,M,L,XL méretekben (pdf.)

Elasztikus felsőrésze tökéletesen követi az alakodat, alsó- két muszlin szoknyából álló – része pedig lágyan úszik lépteid után. Leírásunk alapján a benne bemutatott másik fazont is megvarrhatod magadnak vagy bárki másnak. Kismamáknak kötelező nyári fazon!

 

A gumiház varrási módok:

  • 3 képes videó
  • 3 képes munkafüzet (pdf.) 

Jól jön ez a 3 videó majd gumis derekú szoknyához, gumis nadrághoz, gumival összehúzni kívánt lakásdekorációkhoz vagy éppen gumicseréhez…

 

Babydoll ruha készítés saját méretű topból,  alsó és felső szoknya bedolgozás útmutatóval, ráncolás elkészítésével (pdf., 17 oldal)


Női szőrme mellény
Női szőrme mellényTrendi szőrme mellény varrása, szabásmintával, képes varrás útmutatóval S,M,L,XL méretekben (pdf., 50 oldal) 

Megmutatjuk a bélelés elkészítését, és végigvezetünk A-Z-ig a mellény megvarrásának lépésein, miközben megtanít puha, télen és tavasszal is ideális szőrme mellényt varrni!

kapucnis fürdőlepedőKapucnis törölköző babádnak, kisgyermekednek, ferdepánttal, szabásmintával és részletes képes varrás útmutatóval (pdf., 31 oldal) 

 

 

 

Mi van, ha elakadsz tanulás közben?

  • Minden tananyagot úgy alakítottunk ki, hogy az tökéletesen megfeleljen az otthoni, önálló tanulásnak: leckénként érthető és pontos leírások, magyarázatok, fényképek, videók. Ezért kizárt, hogy elakadnál!
  • A speciálisan otthoni tanulásra kitalált gyakorlati feladatokkal könnyedén megszerzed a jártasságot és a tapasztalatot, csak követned kell az oktatóanyagban leírtakat
  • Bármikor újra nézheted, újraolvashatod a leckéket, ellentétben más varrótanfolyamokkal, ahonnan nem viheted haza az oktatót.
  • Otthon, kényelmesen, a saját varrógépeden tanulhatsz, ráadásul a saját tempódban
  • Nem kell senkihez és semmilyen kurzushoz alkalmazkodnod

“Megérkeztek a leckék. Belenéztem, és nagyon tetszik a stílusa. Alig várom hogy neki kezdjek a tanulásnak!”

B. Edit London

Körszoknya“Végre elkészült a szoknya. Normális fényképet nem tudtam készíteni, mert folyton csak pörgött benne a lányom, de sarokba szorítottam a kép kedvéért.”

Keresztúri Dóra, Budapest

“Nagy örömömre, ma délben megérkezett a várva várt CD, melybe mindjárt bele is pillantottam, kíváncsiságomnak nem tudtam tovább parancsolni. Úgy látom nagyon jól tudom hasznosítani.”

Magdi, Budapest

“Karácsonyi ajándék lett a csomag. A nővérem nagyon örült neki és sok hasznos fogást tanult belőle.”
V.né Rozália, Kesztölc

 


Mennyibe kerül?

Prémium varrás kezdőknek oktatócsomag

A Prémium oktatócsomagban található tanfolyamok ára 42.000 Ft helyett MOST csak 19.890 Ft! És ehhez, ha a befizetésed 4 munkanapon belül megérkezik, akkor, ingyen megkapod a legalább 15 ezer Ft értékű bónusz anyagokat is.

felkialtojelEz az ár egy 4 tagú család mozis- vattacukros-hamburgeres-hasábburgonyás-üdítős kiruccanásának az ára, ennyibe kerül a Te egész életre szóló szabás-varrás tudásod. Pláne, hogy a kiruccanást gyorsan megemésztitek, a varrástudást pedig örök életre magadénak tudhatod! Ráadásul most a megtakarításod: 22.110 Ft!

Ha körbenézel a piacon, akkor láthatod, hogy ilyen sok tudásanyagért mi kérjük a legalacsonyabb árat, ráadásul prémium minőségben tanulhatsz! (A tanfolyam képesítést nem ad.)

A varrótanfolyam ára tehát számodra:

  • Befektetés: a varrástudás olyan, amit senki el nem vehet tőled. Olyan, ami bármikor kisegít, ami megszerzi neked a takarékoskodás és a kreativitás örömét: nem kell vagyonokat költened ruhákra, és a fantáziád szabadon szárnyalhat. Ezek az értékek felbecsülhetetlenek.
  • Takarékosság: innentől nem kell pénzt kiadnod varrónőre, legyen szó egy nadrágfelhajtásról vagy más darabok megvarrásáról, és ezen túl nem kell a boltban hagynod és a szívedet fájdítanod semmilyen ruhadarab miatt, hiszen tudni fogod beszűkíteni, felhajtani, egyszóval magadra formázni őket.
  • Idő: Azt az időt, amit egy tanfolyamra járással töltenél, fordíthatod a családodra, a gyerekeidre, a barátaidra vagy más kellemes elfoglaltságra, hiszen otthon, különösebb előkészületek nélkül tanulhatsz, és magad osztod be az idődet.
    Az ajánlat már csak eddig él:
  • nap
  • óra
  • perc

Hogyan kapod meg az oktatócsomagot?

Ingyenes szállítás belföldre

Prémium varrás kezdőknek oktatócsomag

A tananyagokat CD-n postázzuk az itt látható kiszerelésben, így akár ajándékba is adhatod!

A postaköltséget belföldre mi álljuk, itt alább töltsd ki a megrendelő űrlapot!

nyil png

Fizetésre belföldön átutalással vagy postai rózsaszín csekken vagy paypalon van lehetőség, külföldről csak átutalással vagy paypalon tudsz fizetni. Adataid kitöltése után automatikus visszaigazolást kapsz e-mailben a fizetési információkról. Minden esetben elektronikus számlát küldünk, kivéve, ha ezt a megjegyzés rovatban másként jelzed. A fizetési határidő 8 nap, de 4 munkanapon belüli fizetésnél elküldjük a legalább 15 ezer Ft értékű bónusz anyagokat is.

Teljes név*
Email cím*
Email megerősítése*
Számlázási név (csak ha eltér)
Irányítószám*
Város*
Cím (közterület, házszám)*
Postacím irányítószámmal (ha eltér)
Mobil telefonszám*
Az ASZF-t megismertem, és elfogadom.
Megjegyzés

Kérdésed van? Hívd az ügyfélszolgálati számot hétköznap 9 – 16-ig: 06 20 9983700

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár , és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek érdekében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheted (ugyfelszolgalat [kukac] varrasoktatas [pont] hu). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással a Bakos és Szigeti Kft.-vel kötöd (8000 Székesfehérvár, Szedreskerti ln. 22. 1/2. Asz: 25533332-1-07)