Ruhából szoknya varrás kezdőknek

Ruhából szoknya varrás kezdőknek sem nagy ügy, főleg ha követed képes varrás leírásunkat. Végy egy megunt egybe részes ruhát, és néhány ollónyisszantással, kis varrással egy vadiúj szoknyát készíthetsz.

Nagyon egyszerűen megvarrhatod ezt a szoknyát, ha pedig még nem értesz a varráshoz, akkor az ingyenes varrótanfolyam segítségével teheted meg az első lépéseket. Ennek a szoknyának a megvarrásához Kata csak háztartási interlock gépet használt, amit – ha nincs otthon ilyened – háztartási varrógépeden cikk-cakkal vagy rugalmas öltéstípusokkal (overlock) helyettesíthetsz.

Szoknya varrás hozzávalói:

Egybe részes, elasztikus anyagból varrt ruha, elasztikus fehér kelméből 2 db kb. 50 cm hosszú és 45 cm széles darab a derékrészhez

Szoknya varrás szabási folyamata:

Fotók lejjebb!

A ruhát vágd ketté kb 5-10 cm-rel a derékvonal alatt, a fehér elasztikus kelméből pedig szabd ki a fenti méretet. (2-3. kép)

 Szoknya varrás kezdőknek (és haladóknak is) lépésekben:

1. A két fehér kelmét varrd össze egymással hosszában (interlock, 5. kép)

2. Majd hajtsd félbe az anyagot úgy, hogy egy körkörös részt kapj (6. kép)

3. Gombostűzd fel a derékrészt a szoknya derekára, színt színoldallal összefektetve, majd varrd össze őket egymással (7 – 8. fotó)

4. Hajtsd rá a derékrészre a fehér kelméből varrt rátétet, a hajtás szélességét kedved szerint változtathatod (9-11. kép)

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Nagyításhoz kattints a képre:

Kapcsolódó cikkek:

még több szoknya varrás >>>

még több ruha átalakítás varrással >>>