Ti varrtátok: oviszsák, képes útmutatóval

ovizsák

Oviszsák

Amióta felkértük a varrós blog olvasóit, hogy küldjenek fotót maguk varrta oviszsák darabjaikról, azóta több kész ovizsák képe is beérkezett, legnagyobb örömünkre. Most ezekből az oviszsákokból szemezgettünk, nézd meg, milyenek lettek!

Mindegyik olvasónk, alkotónk esete is azt példázza, hogy kis bátorsággal, ügyességgel bármilyen kezdő szabás varrás művelet elvégezhető, akár varrótanfolyam nélkül is!
Ne hagyd ki: Van lehetőség ingyenes varrótanfolyam elvégzésére ide kattintva

Rita oviszsákja

Most készítettem el az oviszsákot, nagyon szuper, hogy lépésről – lépésre leírtad! Sose varrtam cipzárt, és semmit mást. Nagyon jól sikerült! Köszi, Rita”

Ezekkel a sorokkal adta tudtomra Nyárasdy Rita – aki foglalkozását tekintve virágkötő és dísznövénykertész – hogy megvarrta az ovizsákot a varrás leírásunk alapján.

Aletta oviszsákja

Minden részét többször kibontottam és újrakezdtem, többször legszívesebben abbahagytam volna az egészet, cipzárostul, gumistul, mindenestül. Elég sok óra munkám van benne, de legalább elmondhatom, hogy ilyen nincs másnak, csak a lányomnak, és én csináltam neki 🙂 Sőt, megnéztem a többi gyerek bolti ovis zsákját, és az enyém soknál még szebb is ;-)” (Aletta)

Írta Aletta, aki nem adta fel az első nehézségeknél, hanem újra és újra erőt gyűjtve nekiállt és végül megvarrta a darabot.

Böbe oviszsákja

Nagyobbik kisfiam most készül oviba, és nagyon szerettem volna neki a zsákját magam készíteni. A Te oldaladon találtam segítséget ehhez. Tudni kell, hogy a kezdőnél is kezdőbb vagyok, de hát nagyon szerettem volna saját kezűleg készült zsákot neki, úgyhogy belevágtam. Édes anyagot vettem és ez lett a vége. Köszönöm, üdv: Böbe”

 varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Nézd meg az ovis zsákokat, nagyításhoz kattints a képre:

Ovis zsák varrás leírás és képes útmutató

Ha Te is szeretnéd elkészíteni az ovis zsákot, akkor megtalálod a szabás varrás menetét és az ovizsák szabásmintát ide kattintva. A leírás megfelel a szakszerű varrásoktatás követelményeinek, így bátran fogj hozzá. Ha elakadnál, szólj hozzá a varrós blog bejegyzésének alján, és válaszolunk, amint tudunk!