Edényfogó varrása kezdőknek

Edényfogó varrása kezdőknek

Az edényfogó varrása tapasztalataink szerint azért hasznos, mert az edényfogó folyamatosan fogyó eszköze a konyhának, ezért időnként újat kell beszerezni. A varrós blog készítői persze sosem vásárolják, hanem varrják az edényfogót is.

Képes varrótanfolyam keretében mutatjuk, hogyan varrhatsz egy újabb edényfogót, de más fazonban. Segítségedre lehetnek az ingyenes varrás leckék a varrásban, ha még teljesen kezdő vagy.

Edényfogó varrása, a hozzávalók: (2. képen)

Piros mintás vászonból: 2db ovális főrész, 4 db félkör alakú rész
Sárga mintás vászonból: szegőpántok
Vatelinből: 2 db ovális főrész

Edényfogó varrása, a szabás művelete:

A szabásminta már varrás szélességet is tartalmazza! A szabásminta sablon az első képen látható.

Edényfogó varrása lépésekben:

1) Steppeld mindkét ovális főrész alá a vatelint. (3. kép)
2) Majd varrd össze a félköröket fonák oldalukkal szemben, majd szegd be ferdepánttal a félköröket az összevarrt oldalukon. Ez lesz a benyúlási nyílás széle. Majd varrd rá a félköröket az ívelt oldalukon a főrészre. (4. kép)
3) Szegd körbe ferdepánttal az ovális főrészt. Ügyelj a pánt végének szép eldolgozására.(5. kép)
4) Készen van!(6-7. kép)

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Edényfogó varrása képekben, a nagyításhoz kattints a képre:

Még több edényfogó varrása >>>

1 Comment

  1. Mihályné Fonyódi Eszter

    Egy kicsit tudok varrni de vannak még hiányosságaim sajnos anyukám meghalt igy nem tudja befejezni. ha van pontos szabás mintám pl nadrág meg tudom varrni Jó ötlet a tanfolyam a mintát hogy tudom levenni Köszönöm