Húsvéti nyuszi varrás

Húsvéti nyuszi varrás

húsvéti nyuszi varrás

Bár még csak most jövünk kifelé a télből, nem is olyan sokára itt a húsvét. S mi más lenne a sláger, mint a húsvéti nyuszi, varrva – lévén varrós blog, ugyebár. Olyan fazont találtam ki, amivel nem kell sokat bíbelődni, így a húsvéti nyuszi varrás kezdőknek sem okozhat gondot.

Néhány egyszerűbb varrási művelettel elkészítheted te is a húsvéti nyuszit, ebben segíthet ingyenes online varrótanfolyamunk, vagy otthoni, távoktatás jellegű Varrás Kezdőknek 1 varrótanfolyamunk. A húsvéti nyuszi nemcsak textíliát, hanem papírt is tartalmaz, amolyan “vegyes” módszerrel készült.

  • Húsvéti nyuszi hozzávalók:

Kartonpapír a kúp alakú testhez és a fülekhez
Textíliából kb. 24 x 24 cm a fejnek, és kb. 10 x 20 cm a fülnek, karnak
Hímzőfonal a nyuszi szemének, orrának
Töltőanyag (vatelin, vlies, vagy ami otthon akad)
Vattakorong a farokhoz

  • Húsvéti nyuszi szabásminta:

Szabásmintát lásd az 1. fotón, ezt ki is nyomtathatod! Szabd ki ennek alapján a kartonból a húsvéti nyuszi testét, és 2db-ot a fülnek. A textíliából szabj 4 db fület, adj hozzá varrásszélességet is, és 4 db-ot a kar szabásmintája alapján, ehhez is hozzá kell adni a varrásszélességet.

  • Húsvéti nyuszi varrás:

1. Vágd ki a törzset a megadott minta alapján, majd ragaszd össze kúp alakká (1-2. kép)
2. Varrd össze a karokat, és hagyj ki néhány centimétert kiforgató nyílásnak. (3 kép)
3. Forgasd ki a karokat, és tömd ki. (4. kép)
4. Varrd össze a füleket és forgasd ki. (5-6. kép)
5. A kartonpapírból kivágott fülformát tedd bele az összevarrt fülbe. (6. kép)
6. A forgatónyílást varrd össze kézi öltéssel. (7. kép)
7. A fejet ráncold be és tömd ki. (8. kép)
8. Varrd fel a füleket először hátra hajtva, apró öltésekkel, kézzel, majd
elölről is varrd rá, és így már be is állíthatod, hogy hogyan álljon a fül. (9-10. kép)
9. Azután hímezd ki az arcot. (11. kép)
10. Rögzítsd a karokat a fej alá néhány öltéssel. (12. kép)
12. Rögzítsd a fejet is a kartonhoz, úgy, hogy a fej összehúzása a kúpba kerüljön.
Használhatsz ragasztót, de néhány öltéssel össze is varrhatod körben. (13-14)

10 HETES otthoni szabás tanfolyam oktató videókkal!

Szabás varázs, kérd most >>>

-

-

Fotók nagyításához kattints a képre:

 

Van fotód?

Küldd el magad elkészített darabok fotóit e-mail címünkre! Olvasóink képei: itt láthatsz ovis zsákokat >>> :-) és itt körszoknyát >>>

 

 

KAPCSOLÓDÓ CIKK: plüss állatok varrása >>>

-

A kartonpapírból kivágott fülformát tegyük bele az összevarrt fülbe

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>