Húsvéti nyuszi varrás

    Húsvéti nyuszi varrás

    húsvéti nyuszi varrás

    Bár még csak most jövünk kifelé a télből, nem is olyan sokára itt a húsvét. S mi más lenne a sláger, mint a húsvéti nyuszi, varrva – lévén varrós blog, ugyebár. Olyan fazont találtam ki, amivel nem kell sokat bíbelődni, így a húsvéti nyuszi varrás kezdőknek sem okozhat gondot.

    Néhány egyszerűbb varrási művelettel elkészítheted te is a húsvéti nyuszit, ebben segíthet ingyenes online varrótanfolyamunk, vagy otthoni, távoktatás jellegű Varrás Kezdőknek 1 varrótanfolyamunk. A húsvéti nyuszi nemcsak textíliát, hanem papírt is tartalmaz, amolyan “vegyes” módszerrel készült.

    • Húsvéti nyuszi hozzávalók:

    Kartonpapír a kúp alakú testhez és a fülekhez
    Textíliából kb. 24 x 24 cm a fejnek, és kb. 10 x 20 cm a fülnek, karnak
    Hímzőfonal a nyuszi szemének, orrának
    Töltőanyag (vatelin, vlies, vagy ami otthon akad)
    Vattakorong a farokhoz

    • Húsvéti nyuszi szabásminta:

    Szabásmintát lásd az 1. fotón, ezt ki is nyomtathatod! Szabd ki ennek alapján a kartonból a húsvéti nyuszi testét, és 2db-ot a fülnek. A textíliából szabj 4 db fület, adj hozzá varrásszélességet is, és 4 db-ot a kar szabásmintája alapján, ehhez is hozzá kell adni a varrásszélességet.

    • Húsvéti nyuszi varrás:

    1. Vágd ki a törzset a megadott minta alapján, majd ragaszd össze kúp alakká (1-2. kép)
    2. Varrd össze a karokat, és hagyj ki néhány centimétert kiforgató nyílásnak. (3 kép)
    3. Forgasd ki a karokat, és tömd ki. (4. kép)
    4. Varrd össze a füleket és forgasd ki. (5-6. kép)
    5. A kartonpapírból kivágott fülformát tedd bele az összevarrt fülbe. (6. kép)
    6. A forgatónyílást varrd össze kézi öltéssel. (7. kép)
    7. A fejet ráncold be és tömd ki. (8. kép)
    8. Varrd fel a füleket először hátra hajtva, apró öltésekkel, kézzel, majd
    elölről is varrd rá, és így már be is állíthatod, hogy hogyan álljon a fül. (9-10. kép)
    9. Azután hímezd ki az arcot. (11. kép)
    10. Rögzítsd a karokat a fej alá néhány öltéssel. (12. kép)
    12. Rögzítsd a fejet is a kartonhoz, úgy, hogy a fej összehúzása a kúpba kerüljön.
    Használhatsz ragasztót, de néhány öltéssel össze is varrhatod körben. (13-14)

    10 HETES otthoni szabás tanfolyam oktató videókkal!

    Szabás varázs, kérd most >>>

    -

    -

    Fotók nagyításához kattints a képre:

    Van fotód?

    Küldd el magad elkészített darabok fotóit e-mail címünkre! Olvasóink képei: itt láthatsz ovis zsákokat >>> :-) és itt körszoknyát >>>

    KAPCSOLÓDÓ CIKK: plüss állatok varrása >>>

    -

    A kartonpapírból kivágott fülformát tegyük bele az összevarrt fülbe

      Leave a Reply

      A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>