Húsvéti nyuszi varrás

    húsvéti nyuszi varrás

    A húsvéti nyuszi varrás kezdőknek sem okozhat gondot, mert Kata olyan fazont talált ki, amivel nem kell sokat bíbelődni. Varrd meg te is!

    Néhány egyszerűbb varrási művelettel elkészítheted te is a húsvéti nyuszit, ebben segíthet ingyenes online varrótanfolyamunk, vagy a továbblépéshez szükséges otthoni Varrás Kezdőknek gyakorlati varrótanfolyamunk.

    • Húsvéti nyuszi varrás hozzávalók:

    A húsvéti nyuszi varrás kellékeiben nemcsak textília, hanem papír is szerepel, a nyuszi vegyes alapanyagokból készült:

    Kartonpapír a kúp alakú testhez és a fülekhez
    Textíliából kb. 24 x 24 cm a fejnek, és kb. 10 x 20 cm a fülnek, karnak
    Hímzőfonal a nyuszi szemének, orrának
    Töltőanyag (vatelin, vlies, vagy ami otthon akad)
    Vattakorong a farokhoz

    • Húsvéti nyuszi varrás, a szabásminta:

    Szabásmintát lásd az 1. fotón, ezt ki is nyomtathatod! Szabd ki ennek alapján a kartonból a húsvéti nyuszi testét, és 2db-ot a fülnek. A textíliából szabj 4 db fület, adj hozzá varrásszélességet is, és 4 db-ot a kar szabásmintája alapján, ehhez is hozzá kell adni a varrásszélességet.

    • Húsvéti nyuszi varrás lépései:

    1. Vágd ki a törzset a megadott minta alapján, majd ragaszd össze kúp alakká (1-2. kép)
    2. Varrd össze a karokat, és hagyj ki néhány centimétert kiforgató nyílásnak. (3 kép)
    3. Forgasd ki a karokat, és tömd ki. (4. kép)
    4. Varrd össze a füleket és forgasd ki. (5-6. kép)
    5. A kartonpapírból kivágott fülformát tedd bele az összevarrt fülbe. (6. kép)
    6. A forgatónyílást varrd össze kézi öltéssel. (7. kép)
    7. A fejet ráncold be és tömd ki. (8. kép)
    8. Varrd fel a füleket először hátra hajtva, apró öltésekkel, kézzel, majd
    elölről is varrd rá, és így már be is állíthatod, hogy hogyan álljon a fül. (9-10. kép)
    9. Azután hímezd ki az arcot. (11. kép)
    10. Rögzítsd a karokat a fej alá néhány öltéssel. (12. kép)
    12. Rögzítsd a fejet is a kartonhoz, úgy, hogy a fej összehúzása a kúpba kerüljön.
    Használhatsz ragasztót, de néhány öltéssel össze is varrhatod körben. (13-14)

    10 HETES otthoni szabás tanfolyam oktató videókkal!

    Szabás varázs, kérd most >>>

    -

    -

    Fotók nagyításához kattints a képre:

      Leave a Reply

      A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>