Karácsonyfadísz készítése házilag

Most egy fenyőfa formájú karácsonyfadísz készítése a tárgya a  képes varrásleírásunknak. Ha a csillag forma könnyen ment, akkor ezzel sem lesz problémád, pillanatok alatt meg tudod varrni. Ha még kezdő vagy a varrásban, akkor is sikerélményed lesz ennek a darabnak az elkészítésével.  

Az ingyenes varrás leckék segítenek, ha még teljesen kezdő vagy.

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Fenyő karácsonyfadísz készítése, a hozzávalók:

Karton vagy szatén kelme, vagy valamilyen maradék anyag, lehetőleg nem rugalmas kelme. Kell még vatelin, akasztónak min. 12 cm vékony szatén szalag. (1. kép)

Fenyő karácsonyfadísz készítése, a szabásminta:

A karácsonyfadísz szabásmintát megtalálod a fotógalériában lejjebb.A fenyő kész mérete 10 cm, a szabásminta már varrás szélességet is tartalmazza. Egy fenyőhöz először csak egy formát szabj ki.

Fenyő karácsonyfadísz készítése, a varrás művelete:

Ugyanúgy varrd meg, mint ahogyan a csillag formát is:

1) Varrd rá a zöld vászonból kivágott fenyőfa formát a vatelinre, és utána vágd ki a vatelinből. (2-3. kép)
2) Varrd fel a kivágott vatelines fenyőt a másik vászonra, és az akasztót tedd a két anyagréteg közé.
3) Vágd ki a fenyőt utólag.
4) Készen is van, mehet a csillag és a többi karácsonyfadísz mellé! (4. kép)