Szemmaszk varrás kezdőknek

szemmaszk varrás kezdőknek

A szemmaszk varrás kezdőknek is különleges élmény és praktikus tapasztalat a varrásban. Képes varrás leírásunk lépésről-lépésre segít a szabásban és a megvarrásban.

Ajándék ötletnek is kiváló dolog ez a szemmaszk, de akár magadat is megajándékozhatod vele. Megvarrásához csak egyenes öltéseket kell használnod. Az ingyenes varrás leckék segítenek, ha még teljesen kezdő vagy.

Szemmaszk varrás kezdőknek, a hozzávalók:

10 x 21 cm fehér vászon a maszk egyik oldalához és ugyanennyi mintás vászonból. 1 cm széles gumiból 33 cm hosszú de a fej mérettől függően ez a méret változhat (1. kép)

Szemmaszk szabásminta:

Kész szélessége : 19cm, magassága 7cm és az orr résznél 5cm. A szabásmintát megtalálod a fotógalériában lejjebb. A szabásminta már a varrás szélességet is tartalmazza. Szabd ki a maszk két oldalát a szabásminta alapján!

Szemmaszk varrás kezdőknek:

1) Jelöld be az összevarrás vonalát halványan a fehér anyag fonák oldalára ceruzával. (2. kép)
2) Varrd a gumit a maszk két oldalára csavarodás mentesen. (3. kép)
3) Igazítsd a gumit a maszk két rétege közé, majd varrd össze a maszk két lapját szint színnel szemben a jelölés vonalán. Felül hagyj ki egy kis helyet forgatónyílásnak. (4. kép)
4) Egyenlítsd le a varrásszélességet körben és fordítsd ki a szemmaszkot. (5. kép)
5) Vasald le, és dísztűzd körbe a szemmaszkot, a kiforgató nyílást is varrd át a dísztűzéssel. (6. kép)

varrotanfolyam varrás kezdőknek online

Nagyításhoz kattints a képre:

További varrás ötletek >>>