Díszpárna huzat varrás kezdőknek

díszpárna varrás kezdőknek

A díszpárna huzat varrás kezdők számára is egyszerű és kreatív módja az otthoni dekoráció elkészítésnek! Fedezd fel a stílusformálás élményét vagy varrd meg személyes ajándékként!

A díszpárna huzatok nem csupán egyszerű varrásprojektek, hanem kifejezetten személyes és meghitt ajándékok. Amikor olyan párnahuzatot varrsz, amelyet saját kezűleg készítettél, az mindig egyedi és szeretetteljes üzenetet hordoz. Számtalan lehetőséged van arra, hogy kifejezd a varrásban rejlő kreativitásod, és a párnahuzatokkal otthonodat is egyedivé varázsolhatod. Megvarrhatod akár a szüleidnek, akár más szerettednek is, és roppant egyszerű elkészíteni. A díszpárna huzat varrás kezdőknek is garantált sikerélmény lesz.

A díszpárna huzatok a lakberendezés kiváló kiegészítői. Képesek hangulatot teremteni és egyedi stílust kölcsönözni a szobának. A különféle színek, minták és betűk kombinálásával olyan párnákat alkothatsz, amelyek tökéletesen illeszkednek otthonod dekorációjához. Ajándékként vagy saját otthonod díszeként egyedi és szeretetteljes munkáid mindig emlékezetesek lesznek.

Díszpárna huzat varrás hozzávalói:

Csak egy kis maradék textíliára van szükség, és vagy egy néhány száz forintért vásárolt párnahuzatra, vagy egy magad varrta párnahuzatra. Mi most egy készen vett díszpárna huzatra dolgoztunk, pontosabban rávarrtuk a betűket. Az ingyenessé tett varrás leckékből tanulhatsz alap varrás fortélyokat, ha még nem igazán megy a varrás.

Egy kész párnahuzat, maradék anyagok a szívhez és a betűkhöz, ragasztós közbélés a rátétek alá.

Díszpárna betűkhöz szabásminta:

A díszpárna huzat varrás elengedhetetlen kelléke a betűk formája, szabásmintája, ami jelen esetben már a varrás szélességet is tartalmazza. A betűk 8 cm magasak, a szív pedig kb 13 cm, de tetszésed szerint igazíthatod őket. (1. fotó- sablon)

Díszpárna huzat varrás:

1) Ragaszd alá a szív és a betűk anyagát ragasztós béléssel. (1. kép)
2) Rajzold elő a betűket a ragasztós bélésen. Ügyelj rá hogy az aszimmetrikus betűket fordítva kell előrajzolni, hogy a színéről megfelelő legyen majd. (2. kép)
3) Vágd ki a betűket és a szívet is. (3-5. kép)
4) Rendezd el a szívet és a betűket a kívánt alakzatban és rögzítsd őket a párna felső rétegéhez. (6. kép)
5) Varrd rá a rátéteket cikk-cakk öltéssel a párnára. Ennek a hogyanját megtalálod ennek az online varrótanfolyamnak a leckéiben is. (7. kép)
6) Készen is vagyunk! (8. kép)

Milyen feliratot készíthetsz még a párnára? Például:

Mama, Papa, Cicus,  Anyus, Tesó, Hugi, „Öri Bari”, Bátyus… Ha elkészültél vele, küldj fotót, és máris felkerülsz az olvasóink varrta rovatba!

Nagyításhoz kattints a képre:

Ez is érdekelhet:

1 Comments